24 Haziran 2026, Çarşamba
Ağrı-Türkiye
İl Müdürümüz Ertaç BAKİ başkanlığında kurum ve kuruluşlarımızın mutemetleri ile muhasebe iş ve işlemleri hakkında toplantı yapıldı.