24 Haziran 2026, Çarşamba
Bursa/Türkiye
Engelli bireylerin eğitim, istihdam, sağlık, erişilebilirlik ve sosyal katılım başta olmak üzere tüm yaşam alanlarında hak temelli ve kapsayıcı hizmetlere erişiminin güçlendirilmesi amacıyla, 2026 Yılı 3. İl Engelliler Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali Yardımcımız Sayın Mustafa Güney’in başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıya İl Müdürümüz Faruk Uysal, İl Müdür Yardımcımız, ilgili Şube Müdürümüz, Kuruluş müdürlerimiz ile kamu kurum ve kuruluşlarının, yerel yönetimlerin ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katılım sağladı.
Toplantı gündeminde; il genelinde engelli bireylerin hizmetlere erişiminde karşılaşılan hususlar ele alınarak mevcut uygulamaların etkililiği, sürdürülebilirliği ve erişilebilirliği değerlendirildi. Bir önceki kurul toplantısında alınan kararların uygulama süreçlerine ilişkin gelişmeler gözden geçirilirken, ilgili kurum ve kuruluşlar tarafından yürütülen faaliyetler ile planlanan çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulunuldu.
Toplantıda ayrıca, kurumlar arası iş birliği ve koordinasyonun güçlendirilmesi, hizmet sunumunda etkinliğin artırılması ve engelli bireylerin ihtiyaçlarına yönelik çözüm odaklı çalışmaların geliştirilmesine ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.