Reyhanlı Sosyal Hizmet Merkezinde “Danışmanlık Tedbirlerinin Uygulanmasında Usul ve Esaslar” konulu hizmet içi eğitim verildi.
21 Şubat 2022, Pazartesi Reyhanlı, Hatay

Reyhanlı Sosyal Hizmet Merkezinde “Danışmanlık Tedbirlerinin Uygulanmasında Usul ve Esaslar” konulu hizmet içi eğitim verildi.


2022 Yıllık Hizmet İçi Eğitim Programı kapsamında; Müdürlüğümüz personeline yönelik “Danışmanlık Tedbirlerinin Uygulanmasında Usul ve Esaslar” konulu eğitim verildi.

Reyhanlı Sosyal Hizmet Merkezinde görev yapan Psikolog Bülent Mahanoğlu tarafından verilen eğitime 16 kişi katılmış olup, soru-cevap bölümüyle son bulmuştur.