24 Haziran 2026, Çarşamba
Salihli, Manisa-Türkiye
Salihli Huzurevi Müdürlüğümüzün yıllık eğitim planı kapsamında, huzurevi sakinlerimiz ve personelimize yönelik “Tütün Bağımlılığı” ve “Kumar Bağımlılığı” konulu eğitimler gerçekleştirildi.
Eğitimler, Salihli Sosyal Hizmet Merkezi’nde görevli Sosyal Çalışmacı Kezban Aydın tarafından verilerek bağımlılığın birey ve toplum üzerindeki etkileri, bağımlılıktan korunma yöntemleri ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının geliştirilmesi konularında bilgilendirmelerde bulunuldu.
Katılımcıların aktif ilgisi ve katkılarıyla gerçekleştirilen eğitimlerde, bağımlılıkla mücadelede farkındalığın artırılmasının önemi vurgulandı. Program, katılımcıların sorularının yanıtlanmasının ardından verimli bir şekilde tamamlandı.