12 Aralık 2019, Perşembe
Samsun, Türkiye
4/D Sürekli İşçi Alımı Kapsamında Kpss Sıralaması Ve Kura Çekimi Sonrası Asil ve Yedek Adaylardan İstenilen Evraklar
KPSS sıralaması ve kura çekimi sonrası belirlenen asıl adaylar başvurmuş oldukları meslek kolu için aranan şartları taşıdıklarını belgeleyen evraklarını Samsun İl Müdürlüğümüze teslim edeceklerdir.
Posta, Kargo Veya Kurye İle Yapılacak Başvurular Dikkate Alınmayacaktır.
Bu kapsamda adaylardan istenecek belgeler;
- 1 adet kimlik fotokopisi,
- 1 adet vesikalık fotoğraf
- Kimlik Bilgileri, Adli Durum, Askerlik Durumu (Erkek Adaylar İçin) ve İletişim Bilgileri için Beyan Formu (Beyan Formu aşağıdaki linkte yer almaktadır.),
- Diploma fotokopisi (önlü arkalı) ve E-Devlet Sisteminden alınmış barkodlu mezun belgesi (İkisi bir arada verilecektir.), (Diplomanın aslı İl Müdürlüğü görevlisi tarafından görülerek, önlü-arkalı fotokopisi aslı gibidir onayı yapılacaktır.)
- Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) Sonuç Belgesi (KPSS kapsamındaki başvurular için KPSS P93 puan türünden altmış ve üzeri puan almış olmak),
- Adayın başvuru yapmış olduğu ilanın özel şartında belirtilen sertifika. (Herhangi bir önlisans/ortaöğretim programından mezun olanlar için çocuk bakımı, hasta ve yaşlı bakımı, engelli bakımı ile ilgili sertifika)
- Teknik Hizmet personeli olarak başvuru yapan ortaöğretim mezunu adaylardan varsa ateşçi belgesi veya kaloriferci belgesi. (Ateşçi belgesi veya kaloriferci belgesine sahip olanlar tercih sebebidir.)
- Beyan Formu Dijital Olarak Doldurulup Islak Olarak İmzalandıktan Sonra Teslim Edilecektir. Beyan Formu İçin...
BELGE TESLİMİ BAŞVURU YERİ VE TARİHİ
TARİH: 12-16 ARALIK TARİHLERİ ARASINDA
ADRES: Samsun Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
Kale Mah. Himaye-i Etfal Sok. No:11 İlkadım/SAMSUN
TELEFON: 0362 435 59 45
MÜLAKAT TARİHLERİ SİTEMİZ ÜZERİNDEN AYRICA DUYURULACAKTIR.