İl Müdürlüğümüzde görev yapan aday memurlarımızın devlet memurluğuna geçiş sürecinin önemli aşamalarından biri olan yemin töreni gerçekleştirildi.
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında düzenlenen törende aday memurlarımız, kamu hizmetinin gerektirdiği sorumluluk, tarafsızlık ve dürüstlük ilkelerine bağlı kalacaklarına dair yemin ederek memuriyet sürecini tamamladı.
Gerçekleştirilen törende kamu hizmetinin önemi, vatandaş odaklı hizmet anlayışı ve kamu görevlilerinin taşıdığı sorumluluklara vurgu yapılırken, aday memurlarımıza görev hayatlarında başarılar dilendi.
Yemin töreniyle birlikte devlet memurluğuna geçiş sürecini tamamlayan personelimizin, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine katkı sunmaya devam edeceğine olan inanç ifade edildi.
İl Müdürlüğümüz bünyesinde görev yapan tüm personelimizin özverili çalışmalarıyla vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunma anlayışı doğrultusunda çalışmalarımız kararlılıkla sürdürülmektedir.
Aday memurlarımıza görev hayatlarında başarılar diliyor, yemin töreninin hayırlı olmasını temenni ediyoruz.