Çarşamba Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde düzenlenen Aşure Günü etkinliğinde, büyüklerimiz, çocuklarımız, engelli bireylerimiz, gönüllü gençlerimiz ve misafirlerimiz aynı sofranın bereketini paylaştı.
İl Müdürlüğümüz Çarşamba Sosyal Hizmet Merkezi tarafından ODES etkinlikleri kapsamında katılım sağlanan programda çocuklarımız; okçuluk, kitap ayracı tasarımı ve çeşitli oyun etkinliklerine katılarak keyifli vakit geçirdi. Büyüklerimizle aynı bahçede bir araya gelen çocuklarımız, paylaşmanın, dayanışmanın ve kuşaklar arası etkileşimin en güzel örneklerini yaşadı.
Etkinlikte bereketin, kardeşliğin ve paylaşmanın simgesi olan aşure ikram edilirken, farklı yaş gruplarından katılımcılar arasında birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi. Program boyunca gerçekleştirilen etkinliklerle katılımcılar unutulmaz anılar biriktirdi.
Kuşaklar arası bağların güçlendirilmesine katkı sunan etkinlikte, yaşlı bireylerimiz ile çocuklarımızın aynı ortamda bir araya gelmesi sosyal dayanışmanın ve toplumsal birlikteliğin önemini bir kez daha ortaya koydu.
İl Müdürlüğümüz, toplumun farklı kesimlerini ortak etkinliklerde buluşturan, dayanışma kültürünü güçlendiren ve kuşaklar arası etkileşimi artıran çalışmalarını kararlılıkla sürdürmeye devam etmektedir.