Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 1
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 2
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 3
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 4
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 5
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 6
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 7
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 8
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 9
Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik - fotoğraf 10
15 Haziran 2026, Pazartesi Amasya

Büyüklerimizle Amasya’nın Tarihi ve Doğal Güzelliklerini Keşfettik


Samsun Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğümüze bağlı Atakum Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğümüzde hizmet alan büyüklerimizle birlikte şehzadeler şehri Amasya’ya gezi programı gerçekleştirildi.

Gezi kapsamında ilk olarak Amasya’nın önemli tarihi ve kültürel değerlerinden biri olan Sultan II. Bayezid Camii ve Külliyesi ziyaret edildi. Büyüklerimiz, tarihi atmosfer içerisinde hem kültürel mirasımızı yakından tanıma hem de manevi bir ortamda vakit geçirme fırsatı buldu.

Programın devamında, müdürlüğümüz personeli Çiğdem Yılmaz’ın ailesinin nazik daveti üzerine Ziyaret Kasabası’na konuk olundu. Burada gerçekleştirilen yemek programının ardından meyve bahçelerine geçilerek büyüklerimizle birlikte kiraz hasadı yapıldı. Doğayla iç içe geçirilen bu keyifli anlar, büyüklerimizin geçmişe dair güzel hatıralarını yeniden canlandırdı.

Gezinin son durağında ise doğa harikası Borabay Gölü ziyaret edildi. Eşsiz göl manzarası ve temiz dağ havası eşliğinde gerçekleştirilen ikindi çayı programında büyüklerimiz hoş sohbetler ederek günün tadını çıkardı.

Büyüklerimizin sosyal yaşama aktif katılımlarını desteklemek, yaşam kalitelerini artırmak ve güzel anılar biriktirmelerine katkı sunmak amacıyla düzenlenen gezi programı, keyifli anlarla tamamlandı.

İl Müdürlüğümüz, yaşlı bireylerimizin aktif ve sağlıklı yaşlanmalarını destekleyen sosyal, kültürel ve rekreatif faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.