Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavı başvurusu yapılan ünvanın; hizmet süresi, öğrenim durumu, evrak eksikliği gibi şartlarını taşınmadığı gerekçesiyle başvurusu reddedilen veya kontrol sürecinde, başvurusu kabul edilerek “Tamamlanan İşler” kısmına düşen fakat başvurusu silinen adaylardan konu ile ilgili itirazı bulunanların Personel Genel Müdürlüğünce değerlendirilmek üzere görev yaptığı birime dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir.
Söz konusu dilekçeler/başvurular, 27.05.2025 - 29.05.2025 tarihleri arasında İl Müdürlükleri/Birimleri tarafından alınacaktır.
Bunun dışında;
Söz konusu sınava ilk defa başvuru yapmak isteyen adayların,
Sistem üzerinden yapmış olduğu başvurusu Genel Müdürlüğümüz yetkilileri tarafından kontrol edilerek adayın “Tamamlanan İşler” kısmına düşmüş ve bu başvuruyu değiştirmek isteyen veya yeni bir başvuru yapmak isteyen adayların,
Son yaptığı başvurusu “Tamamlanan İşler” kısmına düşmüş adaylardan daha önceki iade başvuruları için çeşitli taleplerde bulunan adayların, dilekçeleri/başvuruları kesinlikle dikkate alınmayacaktır.
Aday başvuruları/dilekçeleri İl Müdürlükleri/Birimleri tarafından en geç 29.05.2025 tarihine kadar toplu olarak Personel Genel Müdürlüğüne gönderilecek olup; bireysel veya süre bitiminden sonra yapılan başvurular işleme alınmayacaktır.
İlgili personele duyurulur.